Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualizacja danych osobowych

    ZWERYFIKUJ I ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE OSOBOWE W SYSTEMIE EBANKNET

    Jeżeli zmieniłeś adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, wymieniłeś dowód osobisty i zapomniałeś o swoim obowiązku aktualizacji danych w Banku – ta informacja jest dla Ciebie.

    Możesz zaktualizować swoje dane osobowe z pozycji wygodnego fotela – Twój Bank Ci to zapewnia.
    Możesz to zrobić w kilku krokach bez wychodzenia z domu w systemie eBankNet.

    Jak to zrobić?

    1. Zaloguj się do systemu eBankNet
    2. Po zalogowaniu wybierz:  MÓJ PROFIL
    3. Po otwarciu okna wybierz opcję danych, które chcesz zaktualizować:  ADRES ZAMELDOWANIA/ADRES KORESPONDENCYJNY/ADRES E-MAIL/DOKUMENT TOŻSAMOŚCI
    4. Po dokonaniu wyboru wybierz: EDYTUJ. W aktywnym oknie możesz wprowadzić aktualne dane.
    5. Po wprowadzeniu i sprawdzeniu poprawności danych wybierz: DALEJ
      Teraz pozostaje już tylko dokonać autoryzacji za pomocą wybranego przez Ciebie sposobu: aplikacji BS MILICZ mobilnie/koduSMS.
    6. Gotowe. Twoje dane są już zaktualizowane.

    PAMIĘTAJ O AKTUALIZACJI SWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZY KOLEJNEJ ZMIANIE

    Aktualność danych możesz zawsze sprawdzić w systemie eBankNet wybierając: MÓJ PROFIL

    Napisz do nas

    Nasze adresy

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

    Infolinia dotycząca kart płatniczych
    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Panel Sygnalisty

    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG-21