Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • VISA Business EURO

    VISA Business EURO

    Karta debetowa VISA BUSINESS EURO jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie

    Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro. Atuty Karty:

    Koszt wydania karty: 0 zł
    Okres ważności karty: 5 lat

    Dlaczego warto?

    wygoda i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas zagranicznych podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki

    łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

    eliminację zaliczek w euro dla pracowników

    komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzać przed wyjazdem zagranicznym placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze

    szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 euro, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 30 000 euro), dzienny limit transakcji internetowych do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych

    bezpłatne ubezpieczenie karty

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:

    • telefonicznie dzwoniąc numer 828 828 828
    • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
    • osobiście w Banku.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

    1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
    2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
    3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
    4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
    5. Kontroluj na bieżąco poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
    6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
    7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
    8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
    9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
    10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
    11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
    12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
    13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
    14. Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
    15. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.

     

    Napisz do nas

    Nasze adresy

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

    Infolinia dotycząca kart płatniczych
    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Panel Sygnalisty

    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG-21