Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • Visa Busines Debetowa

    Visa Busines Debetowa

    Karta Visa Business Debetowa to międzynarodowa karta płatnicza przeznaczona dla Klientów Instytucjonalnych. To nowoczesny, bezpieczny i uniwersalny środek płatniczy zapewniający stały i szybki dostęp do pieniędzy przez cała dobę.

     

    Od 19.07.24 nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.

    Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ

    20.07. Klient transakcje niskokwotowe   tab

    Dlaczego warto?

    0 zł za wydanie i prowadzenie karty

    okres ważności 5 lat

    komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku

    bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 7100 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BNP PARIBAS S.A. i Planet Cash4You)

    wygodę i bezpieczeństwo – dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, kartę można wydać pracownikowi który dokonuje transakcji podczas podróży służbowych np. pokrywa koszt hotelu, transportu, itp. – nie jest narażony na utratę gotówki

    łatwą kontrolę wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

    eliminację zaliczek dla pracowników

    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł)

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie

    możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:

    • telefonicznie dzwoniąc numer 828 828 828
    • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
    • osobiście w Banku.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

    1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
    2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
    3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
    4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
    5. Kontroluj na bieżąco poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
    6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
    7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
    8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
    9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
    10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
    11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
    12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
    13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
    14. Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
    15. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.

    Napisz do nas

    Nasze adresy

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

    Infolinia dotycząca kart płatniczych
    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Panel Sygnalisty

    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG-21