Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji BS Milicz mobilnie po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu (do pobrania poniżej). Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu możesz wygenerować nowy kod. Kodu używasz jednorazowo, by rozpocząć swoją płatność.
Z BLIK-iem w Banku Spółdzielczym w Miliczu:
Z BLIK-a mogą korzystać Klienci indywidualni Banku Spółdzielczego w Miliczu, którzy posiadają ROR z dostępem do bankowości internetowej i są użytkownikami aplikacji BS Milicz mobilnie. BLIK działa na urządzeniach z Androidem i iOS (zob. wymagania aplikacji BS Milicz moblilnie). Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem.
W tabeli możesz sprawdzić, jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
domyślny |
maksymalny |
|
Wypłata gotówki |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w sklepach |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w Internecie |
500 zł |
5 000 zł |
W momencie uruchomienia aplikacji wszyscy użytkownicy BLIK-a w Banku Spółdzielczym w Miliczu mają ustawione domyślne limity transakcji. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, możesz to jednak zrobić wyłącznie w systemie bankowości internetowej eBankNet (zakładka Mój profil/Zarządzanie limitami/Limity BLIK) oraz w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Miliczu. Usługę BLIK możesz również wyłączyć - wystarczy w aplikacji BS Milicz mobilnie wejść w zakładkę Więcej/Ustawienia/Zarządzaj kontem BLIK. Ponowne uruchomie usługi BLIK wymaga ponownej aktywacji tej usługi (akceptacji Regulaminu oraz wskazania rachunku ROR).
Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji BS MILICZ mobilnie
Instrukcja użytkownika systemu MobleNet