Ułatwienia dostępu
Szanowni Klienci!
W ostatnim w czasie wzmogły się próby telefonicznych wyłudzeń (vishingu telefonicznego), również w przypadku Klientów naszego Banku. Oszuści wykorzystują tu metodę spoofingu, czyli oszustwa polegającego na podszywaniu się dzwoniącego pod inne numery, by móc następnie dzwonić do ofiar i udawać np. pracownika banku lub Policji.
Przypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej NIGDY nie poprosi Klienta o:
W przypadku, gdy:
NIGDY nie podawaj przez telefon danych wrażliwych i nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji.
Jeżeli masz wątpliwości - skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).
Prosimy o przestrzeganie przed tego typu metodami oszustw członków swojej rodziny i znajomych.
Pamiętaj - bezpieczeństwo Twoich finansów i finansów Twoich bliskich zależy również od Ciebie!