Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karta wielowalutowa

    Karta wielowalutowa umożliwia dokonywanie transakcji w różnych walutach - PLN, EUR, USD, GBP bez konieczności przewalutowania. Powiązana jest z rachunkami walutowymi oraz rachunkiem osobistym ROR w złotówkach. Zapłacisz nią w walucie rachunku, bez dodatkowych opłat za przewalutowanie - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, w kraju i za granicą.

    karta wielowalutowa 1

    Jak działa karta wielowalutowa?

    Automatyczne rozpoznawanie waluty:

    Kiedy dokonujesz płatności kartą, system automatycznie identyfikuje walutę transakcji i pobiera środki z odpowiedniego rachunku walutowego.


    Brak kosztów przewalutowania:


    Unikasz opłat za przewalutowanie, ponieważ środki są pobierane bezpośrednio z rachunku w danej walucie.

    Płatności w kraju i za granicą:


    Kartą wielowalutową możesz płacić zarówno w Polsce, jak i za granicą, w sklepach stacjonarnych i internetowych.

    Korzyści z używania karty wielowalutowej:

    Oszczędność: Unikasz kosztów przewalutowania przy dokonywaniu transakcji walutowych

    Wygoda: Jedna karta – nie musisz już mieć kilku kart do kont walutowych

    Łatwość zarządzania: Możesz łatwo monitorować swoje wydatki w różnych walutach

    Podstawowe warunki i parametry dotyczące karty wielowalutowej:

    Karty udostępniane będą na wniosek Klienta który posiada rachunek w PLN, EUR, USD, GBP
    Transakcje w walucie będą realizowane w całości do wysokości salda dla danego rachunku.
    Karta wydawana jest na 5 lat, a następnie wznawiana na kolejny okres.
    Maksymalne dzienne limity transakcyjne dla karty wielowalutowej w przeliczeniu na PLN :

    • dla wypłat gotówkowych – 10 000,00 PLN
    • dla transakcji bezgotówkowych – 30 000,00 PLN
    • dla transakcji internetowych – 30 000,00 PLN
    • limit jednorazowy wypłaty gotówki w ramach usługi cash back – 1 000 PLN

    Zamów swoją kartę w placówce naszego Banku i ciesz się wygodą dokonywania transakcji w różnych walutach jedną kartą!

     

    Napisz do nas

    Nasze adresy

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

    Infolinia dotycząca kart płatniczych
    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Panel Sygnalisty

    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG-21