Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku Społdzielczego w Miliczu i całej Grupy BPS, posiadających aktywną kartę Visa.

Dzięki Visa Mobile podczas zakupów internetowych nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile, wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa oraz Grupa BPS.

visa mobile bps banner 1024x768 v1

Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

Krok 1
Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

Krok 2

Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank BPS do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

Krok 3

W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w syste

mach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

Jak płacić Visa Mobile?

Napisz do nas

Nasze adresy

Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
(71) 38 40 280

Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

Infolinia dotycząca kart płatniczych
86 215 50 50

info@bsmilicz.com.pl

Panel Sygnalisty otwiera się w nowej karcie

Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21