• BS Milicz mobilnie

    BS Milicz mobilnie

    Aplikacja BS Milicz mobilnie

    BS Milicz mobilnie to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do  Państwa rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej. To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz mających dostęp do Internetu.

    Aplikacja BS Milicz mobilnie to wygodna i darmowa alternatywa dla SMS-owego uwierzytelniania operacji bankowych. Aplikacja oferuje następujące usługi:

    • dostęp do informacji o produktach, które Klient posiada w bankowości elektronicznej tj.: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
    • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
    • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych i własnych, przelewów natychmiastowych, doładowania telefonu użytkowników.
    • zakładanie lokat w bankowości internetowej.

    .

    Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play lub App Store i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem eBankNet.

    Zobacz Instrukcję krok po kroku w zakładce Instalacja i parowanie oraz:

    Dlaczego warto?

    aplikację można pobrać w e-sklepie Google Play/App Store i korzystać z niej za darmo

    aplikacja jest bezpieczna w użytkowaniu i nie zależy od zasięgu telefonii GSM

    idealna dla posiadaczy smartfona lub tableta, którzy chcą bankować mobilnie

    zalogujesz się do swojej bankowości internetowej – wystarczy dostęp do Internetu

    zyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy

    uzyskasz informacje o swoich rachunkach, kartach, lokatach i kredytach

    wygodnie i za darmo potwierdzisz wszystkie operacje

    sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły

    szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny, a także przelew natychmiastowy

    stworzysz listę stałych adresatów przelewów

    doładujesz telefon sobie lub innej osobie

    na jednym urządzeniu mobilnych możesz mieć kilka profili w zależności od liczby posiadanych kont

    Przydatne informacje

    Instalacja i parowanie

    BS Milicz mobilnie jest dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (6.0 lub wyższy) oraz iOS (13.2 lub nowszy). Warunkiem działania aplikacji  jest dostęp do Internetu. BS Milicz mobilnie można pobrać za darmo ze sklepu internetowego Google Play lub App Store (w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego).

    1. Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej eBankNet.

    W bankowości elektronicznej w zakładce Mój Profil wybierz: Mobilna autoryzacja.

    2. W bankowości elektronicznej w zakładce Mobilna autoryzacja wybierz: Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS.

    3. Wybierz: Wyślij SMS z kodem.

    4. Podaj otrzymany SMS-em 8-znakowy kod w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

    5. Na twoje urządzenie przenośne (smartfon, tablet) zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami BS). (Warto zanotować na kartce numer parujący, będzie potrzebny w kolejnych krokach).

    Pobierz aplikację mobilną w zależności od systemu operacyjnego z: Google Play lub App Store.

    6. Zainstaluj aplikację BS Milicz mobilnie na swoim urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet).

    Jeżeli podczas parowania telefonu wyskoczy błąd lub brak sparowania telefonu z systemem bankowości, należy wyłączyć blokadę ekranu (Kod PIN lub wzór blokady na ekranie). Po sparowaniu można ponownie założyć blokadę i korzystać z aplikacji.

    7. Po zainstalowaniu aplikacji BS Milicz mobilnie wpisz otrzymany wcześniej 13-cyfrowy
    kod parujący.

    8. Podaj aplikacji swój login do bankowości elektronicznej w eBankNet.

    9. Uzupełnij swój losowo wybrane liczby twojego numeru pesel przypisanego do loginu.

     

    10. Ustal (minimum) 4-cyfrowy kod PIN służący do logowania się do aplikacji BS Milicz mobilnie. Zapamiętaj go!

    10. Wpisz ponownie ustalony wcześniej kod PIN.

    11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych, możesz wybrać ten sposób logowania się do aplikacji.

    12. W ostatnim etapie parowania podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

    13. Gotowe! Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Milicz mobilnie.

    UWAGA! Po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u aplikacja zostanie rozparowana - tak jak było to przed jej instalacją - a uwierzytelnianie będzie następowało poprzez SMS. W takim wypadku cały proces instalacji i parowania należy przeprowadzić ponownie. W razie problemów skontaktuj się z Zespołem Wsparcia działającym w naszym Banku pod nr tel. 71 38 43 634. Nasz pracownik pomoże ci przywrócić funkcjonowanie systemu.

    Bezpieczeństwo

    Aplikacja BS MILICZ mobilnie jest bezpieczna

     komunikacja między aplikacją a systemem naszego Banku jest szyfrowana,

     dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PIN-em (Android, iOS), za pomocą odcisku palca (Android, iOS) lub z wykorzystaniem Face ID (iOS),

     zatwierdzanie operacji dokonywane jest w za pomocą indywidualnego PIN-u,

     aplikacja jest chroniona przed próbami włamań – trzykrotne błędne podanie PIN-u powoduje jej rozparowanie i konieczność ponownego parowania z kontem,

     kwota dokonywanych transakcji jest ograniczona limitami ustalonymi przez Bank lub Klienta.

     Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego.  Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

    Bank Spółdzielczy w Miliczu

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz

    71 38 40 280
    71 38 40 081

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    www.bsmilicz.com.pl

    Znajdziesz nas też tutaj