Aplikacja BS Milicz mobilnie
BS Milicz mobilnie to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do Państwa rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej. To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz mających dostęp do Internetu.
Aplikacja BS Milicz mobilnie to wygodna i darmowa alternatywa dla SMS-owego uwierzytelniania operacji bankowych. Aplikacja oferuje następujące usługi:
.
Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play lub App Store i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem eBankNet.
Zobacz Instrukcję krok po kroku w zakładce Instalacja i parowanie oraz:
aplikację można pobrać w e-sklepie Google Play/App Store i korzystać z niej za darmo
aplikacja jest bezpieczna w użytkowaniu i nie zależy od zasięgu telefonii GSM
idealna dla posiadaczy smartfona lub tableta, którzy chcą bankować mobilnie
zalogujesz się do swojej bankowości internetowej – wystarczy dostęp do Internetu
zyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy
uzyskasz informacje o swoich rachunkach, kartach, lokatach i kredytach
wygodnie i za darmo potwierdzisz wszystkie operacje
sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły
szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny, a także przelew natychmiastowy
stworzysz listę stałych adresatów przelewów
doładujesz telefon sobie lub innej osobie
na jednym urządzeniu mobilnych możesz mieć kilka profili w zależności od liczby posiadanych kont
BS Milicz mobilnie jest dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (6.0 lub wyższy) oraz iOS (13.2 lub nowszy). Warunkiem działania aplikacji jest dostęp do Internetu. BS Milicz mobilnie można pobrać za darmo ze sklepu internetowego Google Play lub App Store (w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego).
1. Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej eBankNet.
W bankowości elektronicznej w zakładce Mój Profil wybierz: Mobilna autoryzacja.
2. W bankowości elektronicznej w zakładce Mobilna autoryzacja wybierz: Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS.
3. Wybierz: Wyślij SMS z kodem.
4. Podaj otrzymany SMS-em 8-znakowy kod w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
5. Na twoje urządzenie przenośne (smartfon, tablet) zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami BS). (Warto zanotować na kartce numer parujący, będzie potrzebny w kolejnych krokach).
Pobierz aplikację mobilną w zależności od systemu operacyjnego z: Google Play lub App Store.
6. Zainstaluj aplikację BS Milicz mobilnie na swoim urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet).
Jeżeli podczas parowania telefonu wyskoczy błąd lub brak sparowania telefonu z systemem bankowości, należy wyłączyć blokadę ekranu (Kod PIN lub wzór blokady na ekranie). Po sparowaniu można ponownie założyć blokadę i korzystać z aplikacji.
7. Po zainstalowaniu aplikacji BS Milicz mobilnie wpisz otrzymany wcześniej 13-cyfrowy
kod parujący.
8. Podaj aplikacji swój login do bankowości elektronicznej w eBankNet.
9. Uzupełnij swój losowo wybrane liczby twojego numeru pesel przypisanego do loginu.
10. Ustal (minimum) 4-cyfrowy kod PIN służący do logowania się do aplikacji BS Milicz mobilnie. Zapamiętaj go!
10. Wpisz ponownie ustalony wcześniej kod PIN.
11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych, możesz wybrać ten sposób logowania się do aplikacji.
12. W ostatnim etapie parowania podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
13. Gotowe! Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Milicz mobilnie.
UWAGA! Po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u aplikacja zostanie rozparowana - tak jak było to przed jej instalacją - a uwierzytelnianie będzie następowało poprzez SMS. W takim wypadku cały proces instalacji i parowania należy przeprowadzić ponownie. W razie problemów skontaktuj się z Zespołem Wsparcia działającym w naszym Banku pod nr tel. 71 38 43 634. Nasz pracownik pomoże ci przywrócić funkcjonowanie systemu.
komunikacja między aplikacją a systemem naszego Banku jest szyfrowana,
dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PIN-em (Android, iOS), za pomocą odcisku palca (Android, iOS) lub z wykorzystaniem Face ID (iOS),
zatwierdzanie operacji dokonywane jest w za pomocą indywidualnego PIN-u,
aplikacja jest chroniona przed próbami włamań – trzykrotne błędne podanie PIN-u powoduje jej rozparowanie i konieczność ponownego parowania z kontem,
kwota dokonywanych transakcji jest ograniczona limitami ustalonymi przez Bank lub Klienta.
Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.
Bank Spółdzielczy w Miliczu
ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz