System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie kredytów i pozostałych usług takich, jak lokaty czy karty płatnicze.
Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:
- złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
- zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
- hasła do systemu mogą być przesyłane w formie SMS. Alternatywą wobec SMS-ów jest potwierdzenie w darmowej aplikacji BS MILICZ mobilnie
Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu EBANKNET
System bankowości internetowej https://e24.bsmilicz.com.pl/eba28/ umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług takich jak kredyty i karty płatnicze. Funkcje systemu pozwalają na:
1. w zakresie rachunków bankowych:
- sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych,
- sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
- sprawdzanie stanu rachunków kredytowych,
- sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
- drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
2. w zakresie przelewów (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego):
- wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
- wykonywanie przelewów do ZUS,
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
- zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych,
- listę złożonych przelewów,
3. w zakresie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych:
- wykonywanie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych.
4. w zakresie lokat:
- zakładanie lokat z oferty dostępnej w eBankNet,
- listę aktywnych lokat,
- sprawdzanie oprocentowania posiadanych lokat,
5. w zakresie listy odbiorców (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego):
- dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy,
- listę zdefiniowanych odbiorców,
6. zmianę hasła,
7. otrzymywanie smsKodów (nie dotyczy rachunku Pol-IKE),
8. doładowanie telefonu komórkowego,
9. samodzielnego zablokowania dostępu do systemu eBankNet.
System eBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).
W celu poprawnej współpracy z Systemem eBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.
Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Tego typu usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.
Przydatne informacje
Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę: https://e24.bsmilicz.com.pl/eba28/
- W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
- Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.
- Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.
W związku z wejściem dyrektywy PSD2 system bankowości elektronicznej będzie wymuszał zmianę hasła co 90 dni. W przypadku pojawienia się komunikatu o potrzebie zmiany hasła należy zastosować się do zaleceń systemu.
Zastosowane mechanizmy mają na celu poprawę Państwa bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Hasła logowania należy chronić przed dostępem osób trzecich.
ZASADY
BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
- Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
- Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
- Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
- Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
- Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
- Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
- Nie przechowuj hasła razem z loginem
- Zmieniaj regularnie hasło
- Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
- Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
- Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
- Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
- Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
- Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
- Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
- Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
- Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji
BS MILICZ mobilnie - 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
- Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 bądź osobiście w Banku
- Wniosek o dostęp do eBankNet
- Dyspozycja zablokowania/usunięcia rozwiązania eBankNet otwiera się w nowej karcie
- Zasady bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej - KNF otwiera się w nowej karcie
- Instrukcja użytkownika eBankNet
- Dyspozycja odblokowania/odzyskania dostępu w systemie eBankNet
- Wniosek o zmianę nru tel. komórkowego
Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.