-
eCorpoNet
eCorpoNet to nowoczesny system bankowości Internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze.
Funkcje systemu:
W zakresie rachunków w złotych:
- lista dostępnych rachunków bankowych,
- szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
- bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
- wyciągi bankowe z rachunku,
- wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
- eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
- wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
- eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta.
W zakresie przelewów:
- wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
- wykonywanie przelewów do ZUS,
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
- wykonywanie przelewów zagranicznych,
- wykonywanie przelewów wewnętrznych,
- import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
- lista przelewów,
- obsługa białej listy podatników VAT,
- eksport aktualnych statusów przelewów,
- akceptowanie przelewu,
- akceptowanie zbiorcze,
- akceptowanie pojedyncze,
- wycofanie akceptów,
- przekazanie przelewu do realizacji,
- usuwanie przelewów,
- archiwum przelewów,
- raporty z przelewów.
W zakresie obsługi bazy kontrahentów:
- dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
- lista kontrahentów,
- import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
- zmianę hasła.
W pozostałym zakresie:
- zmiana hasła,
- doładowanie telefonu komórkowego.
Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu.
W celu poprawnej współpracy z Systemem eCorpoNet Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego poniższe wymagania.
eCorpoNet (wersja przeglądarkowa):
- dostęp do sieci Internet,
- nowa wersja nie wymaga instalowania Javy,
- wymagania dot. obsługi podpisu kwalifikowanego:
- Windows 10 64 bit wersja 20H2 i wersje późniejsze,
- nowa wersja wymaga instalacji wtyczki w przeglądarce oraz oprogramowania SignNetHost dla użytkowników podpisu kwalifikowanego.
Minimalne wymagania techniczne dot. przeglądarek:
- Edge 89 i wersje nowsze,
- Firefox 87 i wersje nowsze,
- Chrome wersja 89 i wersje nowsze.
Uwaga!
Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.
Informujemy, że w celu usprawnienia procesu obsługi systemu eCorpoNet od 02.06.2025 r. odnowiony certyfikat kwalifikowany wykorzystywany do autoryzacji należy przesyłać wyłącznie na adres mailowy
Przydatne informacje
W pole Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika, które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
Na kolejnym ekranie w pole wprowadź nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło. Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.
- Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
- Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
- Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
- Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
- Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
- Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
- Nie przechowuj hasła razem z loginem
- Zmieniaj regularnie hasło
- Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
- Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
- Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
- Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
- Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
- Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
- Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
- Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
- Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła - Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
- 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
- Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 bądź osobiście w Banku
- Wniosek e-CorpoNet
- Dyspozycja zablokowania dostępu/usunięcia użytkowanika do rachunków eCorpoNet
- Protokół odbioru identyfikatora i listy haseł jednorazowych eCorpoNet
- Odzyskanie/odblokowanie dostępu do rachunków w systemie e-CorpoNet
- Zakres usług e-CorpoNet
- Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej - KNF
- Instrukcja użytkownika e-CorpoNet
- Obsługa podpisu kwalifikowanego w eCorpoNet
Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.