• eCorpoNet

    eCorpoNet

    eCorpoNet to nowoczesny system bankowości Internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze. 

    Funkcje systemu:

    W zakresie rachunków w złotych: 

    • lista dostępnych rachunków bankowych,
    • szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
    • bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
    • wyciągi bankowe z rachunku,
    • wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
    • eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
    • eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta.

    W zakresie przelewów:

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych, 
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
    • wykonywanie przelewów zagranicznych,
    • wykonywanie przelewów wewnętrznych,
    • import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • lista przelewów,
    • obsługa białej listy podatników VAT,
    • eksport aktualnych statusów przelewów,
    • akceptowanie przelewu,
    • akceptowanie zbiorcze,
    • akceptowanie pojedyncze,
    • wycofanie akceptów,
    • przekazanie przelewu do realizacji,
    • usuwanie przelewów,
    • archiwum przelewów,
    • raporty z przelewów.

    W zakresie obsługi bazy kontrahentów: 

    • dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
    • lista kontrahentów,
    • import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • zmianę hasła.

    W pozostałym zakresie:

    • zmiana hasła,
    • doładowanie telefonu komórkowego.

    Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu

    W celu poprawnej współpracy z Systemem eCorpoNet Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego poniższe wymagania.

     eCorpoNet (wersja przeglądarkowa):

    • dostęp do sieci Internet,
    • nowa wersja nie wymaga instalowania Javy,
    • wymagania dot. obsługi podpisu kwalifikowanego:
      - Windows 10 64 bit wersja 20H2 i wersje późniejsze,
      - nowa wersja wymaga instalacji wtyczki w przeglądarce oraz oprogramowania SignNetHost dla użytkowników podpisu kwalifikowanego.

    Minimalne wymagania techniczne dot. przeglądarek:

    • Edge 89 i wersje nowsze,
    • Firefox 87 i wersje nowsze,
    • Chrome wersja 89 i wersje nowsze.

    Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    W pole Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika, które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.

    Na kolejnym ekranie w pole wprowadź nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.  Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
    • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
    • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
    • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
    • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
    • Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
    • Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
    • Nie przechowuj hasła razem z loginem
    • Zmieniaj regularnie hasło
    • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
    • Hasło musi mieć co najmniej  8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
    • Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
    • Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
    • Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
    • Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
    • Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
    • Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
      Etap 1:  podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
    • Etap 2:  wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 bądź osobiście w Banku
    W przypadku zablokowania

    Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.


    Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj