Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • eCorpoNet

    eCorpoNet

    eCorpoNet to nowoczesny system bankowości Internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze. 

    Funkcje systemu:

    W zakresie rachunków w złotych: 

    • lista dostępnych rachunków bankowych,
    • szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
    • bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
    • wyciągi bankowe z rachunku,
    • wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
    • eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
    • eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta.

    W zakresie przelewów:

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych, 
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
    • wykonywanie przelewów zagranicznych,
    • wykonywanie przelewów wewnętrznych,
    • import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • lista przelewów,
    • obsługa białej listy podatników VAT,
    • eksport aktualnych statusów przelewów,
    • akceptowanie przelewu,
    • akceptowanie zbiorcze,
    • akceptowanie pojedyncze,
    • wycofanie akceptów,
    • przekazanie przelewu do realizacji,
    • usuwanie przelewów,
    • archiwum przelewów,
    • raporty z przelewów.

    W zakresie obsługi bazy kontrahentów: 

    • dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
    • lista kontrahentów,
    • import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • zmianę hasła.

    W pozostałym zakresie:

    • zmiana hasła,
    • doładowanie telefonu komórkowego.

    Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu

    W celu poprawnej współpracy z Systemem eCorpoNet Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego poniższe wymagania.

     eCorpoNet (wersja przeglądarkowa):

    • dostęp do sieci Internet,
    • nowa wersja nie wymaga instalowania Javy,
    • wymagania dot. obsługi podpisu kwalifikowanego:
      - Windows 10 64 bit wersja 20H2 i wersje późniejsze,
      - nowa wersja wymaga instalacji wtyczki w przeglądarce oraz oprogramowania SignNetHost dla użytkowników podpisu kwalifikowanego.

    Minimalne wymagania techniczne dot. przeglądarek:

    • Edge 89 i wersje nowsze,
    • Firefox 87 i wersje nowsze,
    • Chrome wersja 89 i wersje nowsze.

    Uwaga!

    Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

    Informujemy, że w celu usprawnienia procesu obsługi systemu eCorpoNet od 02.06.2025 r. odnowiony certyfikat kwalifikowany wykorzystywany do autoryzacji należy przesyłać wyłącznie na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

     

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    W pole Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika, które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.

    Na kolejnym ekranie w pole wprowadź nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.  Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
    • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
    • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
    • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
    • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
    • Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
    • Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
    • Nie przechowuj hasła razem z loginem
    • Zmieniaj regularnie hasło
    • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
    • Hasło musi mieć co najmniej  8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
    • Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
    • Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
    • Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
    • Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
    • Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
    • Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
      Etap 1:  podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
    • Etap 2:  wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 bądź osobiście w Banku
    W przypadku zablokowania

    Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.


    Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.

    Napisz do nas

    Nasze adresy

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

    Infolinia dotycząca kart płatniczych
    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Panel Sygnalisty

    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21