Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

eCorpoNet to nowoczesny system bankowości Internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze. 

Funkcje systemu:

W zakresie rachunków w złotych: 

  • lista dostępnych rachunków bankowych,
  • szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
  • bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
  • wyciągi bankowe z rachunku,
  • wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
  • eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
  • wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
  • eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta.

W zakresie przelewów:

  • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych, 
  • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
  • wykonywanie przelewów do ZUS,
  • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
  • wykonywanie przelewów zagranicznych,
  • wykonywanie przelewów wewnętrznych,
  • import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
  • lista przelewów,
  • obsługa białej listy podatników VAT,
  • eksport aktualnych statusów przelewów,
  • akceptowanie przelewu,
  • akceptowanie zbiorcze,
  • akceptowanie pojedyncze,
  • wycofanie akceptów,
  • przekazanie przelewu do realizacji,
  • usuwanie przelewów,
  • archiwum przelewów,
  • raporty z przelewów.

W zakresie obsługi bazy kontrahentów: 

  • dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
  • lista kontrahentów,
  • import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
  • zmianę hasła.

W pozostałym zakresie:

  • zmiana hasła,
  • doładowanie telefonu komórkowego.

Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu

W celu poprawnej współpracy z Systemem eCorpoNet Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego poniższe wymagania.

 eCorpoNet (wersja przeglądarkowa):

  • dostęp do sieci Internet,
  • nowa wersja nie wymaga instalowania Javy,
  • wymagania dot. obsługi podpisu kwalifikowanego:
    - Windows 10 64 bit wersja 20H2 i wersje późniejsze,
    - nowa wersja wymaga instalacji wtyczki w przeglądarce oraz oprogramowania SignNetHost dla użytkowników podpisu kwalifikowanego.

Minimalne wymagania techniczne dot. przeglądarek:

  • Edge 89 i wersje nowsze,
  • Firefox 87 i wersje nowsze,
  • Chrome wersja 89 i wersje nowsze.

Uwaga!

Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

Informujemy, że w celu usprawnienia procesu obsługi systemu eCorpoNet od 02.06.2025 r. odnowiony certyfikat kwalifikowany wykorzystywany do autoryzacji należy przesyłać wyłącznie na adres mailowy ebank@bsmilicz.com.pl.

 

Przydatne informacje

Napisz do nas

Nasze adresy

Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
(71) 38 40 280

Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

Infolinia dotycząca kart płatniczych
86 215 50 50

info@bsmilicz.com.pl

Panel Sygnalisty otwiera się w nowej karcie

Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21