Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Pozostałe produkty
  • Zasady przyjmowania skarg i reklamacji w Banku Spółdzielczym w Miliczu Formularz skargi/reklamacji zgłaszanej osobiście lub telefonicznie Formularz reklamacyjny Generali Wniosek o zwrot kosztów z tytułu przedterminowej spłaty kredytu Komunikat - pozasądowe rozpatrywanie sporów.pdf
  • Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, nasz Bank wraz z grupą innych banków spółdzielczych powołał do życia spółkę, której zadaniem jest zapewnienie Państwu wsparcia w relacjach z zakładami ubezpieczeń. Spółka działa pod nazwą Jako niezależny i profesjonalny broker ubezpieczeniowy Spółka zapewni Kl…
  • ZWERYFIKUJ I ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE OSOBOWE W SYSTEMIE EBANKNET Jeżeli zmieniłeś adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, wymieniłeś dowód osobisty i zapomniałeś o swoim obowiązku aktualizacji danych w Banku – ta informacja jest dla Ciebie. Możesz zaktualizować swoje dane osobowe z…
  • Urządzenie zaufane – szybsze logowanie do bankowości elektronicznej Chcesz szybciej, wygodniej, ale nadal bezpiecznie logować się do bankowości elektronicznej? Skorzystaj z funkcji Urządzenie zaufane! Urządzenie zaufane umożliwia szybsze, prostsze, wygodniejsze i – co ważne – bezpieczne logowanie d…
  • mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online działające z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu wiele spraw urzędowy…
  • Program „Dobry Start” to inwestycja w edukację polskich dzieci. To 300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Rodziny otrzymają wsparcie bez względu na osiągany dochód. Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do uko…
  • Kredyt dla KAŻDEGO Bo jesteśmy dla WSZYSTKICH!! Ty również możesz spełnić swoje marzenia z nowym kredytem gotówkowym. Przyjdź do dowolnej placówki naszego Banku, wypełnij wniosek i ciesz się z warunków Kredytu dla KAŻDEGO. Bo jesteśmy dla WSZYSTKICH! Dlatego oferujemy Ci kredyt dostosowany do Twoic…
  • Tarcza Finansowa 1.0 Tarcza Finansowa 2.0 Tarcza Finansowa PFR 1.0 SPŁATA SUBWENCJI (Klienci, którzy otrzymali Decyzję w sprawie zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji finansowej) Zbliża się termin spłaty pierwszej raty z tytułu otrzymanej subwencji z Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Klienci, któ…
  • Szanowni Klienci! Informujemy, że w środę 27.11.2019 r. w godz. 16.00-17.00 nastąpi przerwa techniczna w działaniu systemu eCorpoNet. Za utrudnienia w dostępie do systemu serdecznie przepraszamy.
  • Szanowni Klienci, informujemy, że sprawność działania systemów eBankNet i eCorpoNet została przywrócona - zapraszamy do korzystania z bankowości elektronicznej.
  • W piątek 22 listopada wiceprezes Zarządu naszego Banku Marcin Żmijewski wziął udział w ceremonii poświęcenia i przekazania sztandaru Klubu Honorowych Dawców Krwi PCK w Miliczu oraz nadania imienia Klubowi, połączonej z obchodami 100-lecia PCK. Nasz Bank był jednym ze sponsorów sztandaru, dlatego pa…
  • Matka, jak Pan Bóg, może kochać wszystkie swe dzieci, każde z osobna i każde najwięcej Zofia Kossak-Szczucka . Naszemu Koledze Marcinowi Żmijewskiemu Wiceprezesowi Zarządu Banku Spółdzielczego w Miliczu oraz Jego pogrążonej w smutku Rodzinie najszczersze kondolencje i wyrazy głębokiego współczucia…
  • Szanowni Klienci, Informujemy, ze w nocy z soboty na niedzielę 7/8 marca 2020 w godz. 21.00-02.00 w związku z pracami serwisowymi wystąpią utrudnienia w korzystaniu z portalu Kartosfera: Transakcje kartami będą się odbywać normalnie, jednak mogą występować opóźnienia z aktualizacją sald, Dostępna w…
  • Szanowni Państwo! W związku z zaistniałym zagrożeniem związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 informujemy, że nasz Bank będzie obsługiwał swoich Klientów zgodnie z godzinami urzędowania, a o ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco. Zachęcamy Państwa do korzy…
  • Szanowni Państwo! Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o czasowym zamknięciu naszych Punktów Obsługi Klienta w: Urzędzie Miejskim w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, Starostwie Powiatowym w…
  • Szanowni Państwo! Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o czasowym zamknięciu naszych Punktów Obsługi Klienta w: Urzędzie Miejskim w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, Starostwie Powiatowym w…
  • Szanowni Państwo! Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o zamknięciu do odwołania niżej wymienionych placówek: POK przy Urzędzie Miejskim w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, POK przy Starost…
  • Szanowni Państwo! Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o zamknięciu do odwołania niżej wymienionych placówek: POK przy Urzędzie Miejskim w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, POK przy Starost…
  • Szanowni Państwo! Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o zamknięciu do odwołania niżej wymienionych placówek: POK przy Urzędzie Miejskim w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, POK przy Starost…