Działania pomocowe dla Klientów indywidualnych
Szczegóły rozwiązań dla Klientów indywidualnych
Szanowni Klienci, informujemy, że możecie Państwo wnioskować o możliwość odroczenia (zawieszenia) spłaty rat kredytowych na okres do 6 miesięcy.
Odroczenie (zawieszenie) spłaty rat kredytowych odbywać się będzie na warunkach uproszczonych dla Klientów, którzy uzasadnią pogorszenie sytuacji finansowej skutkami pandemii koronawirusa. Wypełnione i podpisane wnioski (dostępne na stronie internetowej) prosimy przesyłać na adres mailowy Sekretariatu Banku:
Jak należy uzasadnić konieczność odroczenia (zawieszenia) spłaty rat kredytowych?
We wniosku należy wskazać, w jaki sposób pogorszyła się sytuacja finansowa Kredytobiorcy i jak to wpływa na konieczność odroczenia (zawieszenia) spłaty rat kredytowych. Bank nie będzie wymagał składania dodatkowych dokumentów i zaświadczeń potwierdzających aktualną sytuację finansowo-gospodarczą Kredytobiorcy.
W jaki sposób można wnioskować o zawieszenie spłaty kredytu?
Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu będzie udostępniony:
- na stronie WWW Banku: www.bsmilicz.com.pl w menu KORONAWIRUS – INFORMACJE w zakładce Działania pomocowe dla Klientów,
- w Placówce Banku;
Kredytobiorca może wnioskować o odroczenie spłaty rat, składając wniosek:
- w formie skanu wysłanego na pocztę elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio na adres e-mail pracownika Banku; - w Placówce Banku;
- listownie lub kurierem – na adres: Centrali Banku Spółdzielczego lub Placówki Banku;
Czy rozpatrzenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu jest płatne?
Rozpatrzenie wniosku o odroczenie (zawieszenie) spłaty rat kredytowych do 6 miesięcy jest bezpłatne.
Co oznacza zapis we Wniosku o wakacje kredytowe: „Na żądanie Banku zobowiązuję się do pisemnego potwierdzenia niniejszego Wniosku”?
Powyższe zobowiązanie należy rozumieć w ten sposób, że Bank umożliwia i akceptuje składanie wniosków o udzielenie wakacji kredytowych w związku z pandemią koronawirusa różnymi kanałami, w tym kanałami zdalnymi. Bank zrealizuje poprawnie złożony wniosek o udzielenie wakacji kredytowych wskazanymi kanałami, nie ma potrzeby dostarczania przez Klienta oryginału tego wniosku do Banku. Jednakże w przyszłości, po ustaniu pandemii, Bank może skorzystać z prawa do żądania dostarczenia oryginału wniosku, ale poinformuje o tym Klienta indywidualnie. Nie dotyczy to Klientów, którzy złożyli wniosek drogą pocztową lub bezpośrednio w Oddziale Banku.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników w obecnym czasie placówki Banku Spółdzielczego w Miliczu mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia poszczególnych placówek na stronie WWW Banku w dziale Aktualności. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.
W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, zachęcamy do zdalnego kontaktu z Bankiem oraz zdalnego korzystania z usług finansowych, a także do płatności bezgotówkowych.
Poniżej znajduje się wniosek o zawieszenie spłaty kredytu.

