Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Działania pomocowe dla Klientów indywidualnych

Szczegóły rozwiązań dla Klientów indywidualnych

Szanowni Klienci, informujemy, że możecie Państwo wnioskować o możliwość odroczenia (zawieszenia) spłaty rat kredytowych na okres  do 6 miesięcy.

Odroczenie (zawieszenie) spłaty rat kredytowych odbywać się będzie na warunkach uproszczonych dla Klientów, którzy uzasadnią pogorszenie sytuacji finansowej skutkami pandemii koronawirusa. Wypełnione i podpisane wnioski (dostępne na stronie internetowej) prosimy przesyłać na adres mailowy Sekretariatu Banku: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio na adresy mailowe Pracowników Banku z dopiskiem w tytule wiadomości np. Imię_nazwisko – wniosek o prolongatę. Wnioski można składać także osobiście lub drogą pocztową (w związku z obecną sytuacją preferujemy składanie wniosków w formie elektronicznej).

Jak należy uzasadnić konieczność odroczenia (zawieszenia) spłaty rat kredytowych?
We wniosku należy wskazać, w jaki sposób pogorszyła się sytuacja finansowa Kredytobiorcy i jak to wpływa na konieczność odroczenia (zawieszenia) spłaty rat kredytowych. Bank nie będzie wymagał składania dodatkowych dokumentów i zaświadczeń potwierdzających aktualną sytuację finansowo-gospodarczą Kredytobiorcy.

W jaki sposób można wnioskować o zawieszenie spłaty kredytu?
Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu będzie udostępniony:

  • na stronie WWW Banku: www.bsmilicz.com.pl w menu KORONAWIRUS – INFORMACJE w zakładce Działania pomocowe dla Klientów,
  • w Placówce Banku;

Kredytobiorca może wnioskować o odroczenie spłaty rat, składając wniosek:

  • w formie skanu wysłanego na pocztę elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio na adres e-mail pracownika Banku;
  • w Placówce Banku;
  • listownie lub kurierem – na adres: Centrali Banku Spółdzielczego lub Placówki Banku;

Czy rozpatrzenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu jest płatne?
Rozpatrzenie wniosku o odroczenie (zawieszenie) spłaty rat kredytowych do 6 miesięcy jest bezpłatne.

Co oznacza zapis we Wniosku o wakacje kredytowe: „Na żądanie Banku zobowiązuję się do pisemnego potwierdzenia niniejszego Wniosku”?
Powyższe zobowiązanie należy rozumieć w ten sposób, że Bank umożliwia i akceptuje składanie wniosków o udzielenie wakacji kredytowych w związku z pandemią koronawirusa różnymi kanałami, w tym kanałami zdalnymi. Bank zrealizuje poprawnie złożony wniosek o udzielenie wakacji kredytowych wskazanymi kanałami, nie ma potrzeby dostarczania przez Klienta oryginału tego wniosku do Banku. Jednakże w przyszłości, po ustaniu pandemii, Bank może skorzystać z prawa do żądania dostarczenia oryginału wniosku, ale poinformuje o tym Klienta indywidualnie. Nie dotyczy to Klientów, którzy złożyli wniosek drogą pocztową lub bezpośrednio w Oddziale Banku.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników w obecnym czasie placówki Banku Spółdzielczego w Miliczu mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia poszczególnych placówek na stronie WWW Banku w dziale Aktualności. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.

W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, zachęcamy do zdalnego kontaktu z Bankiem oraz zdalnego korzystania z usług finansowych, a także do płatności bezgotówkowych.

Poniżej znajduje się wniosek o zawieszenie spłaty kredytu.

46

47

Przydatne informacje

Kursy walut

Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
Waluta Sprzedaż Kupno
EUR 4.3479 4.0908
USD 3.7042 3.4847
CHF 4.6902 4.3549
GBP 4.9720 4.6439

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średni w listopadzie 2025
4,37%
WIBOR 3M - średnia w listopadzie 2025
4,28%
WIBOR 6M z ostatniego dnia czerwca 2025
5,04%
Referencyjna NBP
4,00%
Lombardowa NBP
4,50%

Godziny przelewów

Przelew międzybankowy przychodzący
ELIXIR
do 12:00 do 16:00 do 17:00
Przelew międzybankowy wychodzący
ELIXIR (placówka Banku)
13:00
Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy)
24h
BlueCash (natychmiastowy)
24h
SORBNET
do 14:30