Karta „niespersonalizowana” wydawana jest klientowi w momencie otwarcia rachunku wraz z numerem PIN do karty.
Okres ważności karty wynosi 12 miesięcy i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanym na jej awersie. Karta wznawiana jest jako standardowa, spersonalizowana VISA Classic Debetowa.
Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Generali T.U S.A., obejmujące:
Od 19.07.24 nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.
Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ
kartę wydaną podczas pierwszej wizyty w Banku
komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 7100 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BNP PARIBAS S.A. i Planet Cash)
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 30 000 zł)
możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę
usługa CashBack
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
5. Kontroluj na bieżąco poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
14. Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
15. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.
Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
(71) 38 40 280
Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55
Infolinia dotycząca kart płatniczych
86 215 50 50