Karta „niespersonalizowana” wydawana jest klientowi w momencie otwarcia rachunku wraz z numerem PIN do karty. 

Okres ważności karty wynosi 12 miesięcy i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanym na jej awersie. Karta wznawiana jest jako standardowa, spersonalizowana VISA Classic Debetowa.

Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Generali T.U S.A., obejmujące:

  • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
  • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
  • Ubezpieczenie zakupionego towaru
  • Ubezpieczenie mienia

 

Od 19.07.24 nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.

 

Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ

20.07. Klient transakcje niskokwotowe   tab

Dlaczego warto?

kartę wydaną podczas pierwszej wizyty w Banku

komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku

bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 7100 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BNP PARIBAS S.A. i Planet Cash)

możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat

kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

możliwość dokonywania transakcji w Internecie

możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 30 000 zł)

możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie

możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę

usługa CashBack

Przydatne informacje

Napisz do nas

Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 
56-300 Milicz

(71) 38 40 280

Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55

Infolinia dotycząca kart płatniczych

86 215 50 50

info@bsmilicz.com.pl

 

Panel Sygnalisty

Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21

Znajdziesz nas też tutaj