• Visa Paywave

    Visa Paywave

    Karta płatnicza Visa PayWave to wygoda, bezpieczeństwo i stały dostęp do środków  zgromadzonych na rachunku.

    Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Generali T.U S.A., obejmujące:

    • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
    • Ubezpieczenie zakupionego towaru
    • Ubezpieczenie mienia

     

    Od 19.07.24 nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.

    Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ

    20.07. Klient transakcje niskokwotowe   tab

    Dlaczego warto?

    0 zł za wydanie karty

    okres ważności karty 5 lat

    komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku

    bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

    komfort dokonywania transakcji zbliżeniowych do kwoty 100 zł

    szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 7100 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BNP PARIBAS S.A. i Planet Cash)

    możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat

    kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 30 000 zł)

    możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie

    możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę

    usługa CashBack

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:

    • telefonicznie dzwoniąc numer 828 828 828
    • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
    • osobiście w Banku.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

    1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
    2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
    3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
    4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
    5. Kontroluj na bieżąco poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
    6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
    7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
    8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
    9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
    10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
    11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
    12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
    13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
    14. Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
    15. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.

     

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj