Wyniki wyszukiwania
-
Zmiana Regulaminu Promocji Wygodne Konto dla Klientów ZUS
Informujemy Klientów, którzy skorzystali z oferty promocyjnej "Wygodne Konto dla Klientów ZUS" o zmianie w Regulaminie Promocji "Wygodne Konto dla Klientów ZUS". Zmiana związana jest z uchyleniem zapisów dotyczących dodatkowego ubezpieczenia assistance, z którego Klienci mogli skorzystać dobrowolni… -
Jutro chwilowy brak możliwości składania wniosków
Szanowni Klienci, informujemy, że dziś, czyli 20.09.2021 r. w godz. 23:00-23:59 w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych nie będzie możliwości złożenia wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy. -
Dziś chwilowe utrudnienia w składaniu wniosków
Szanowni Klienci, informujemy, że dziś, czyli 27.09.2021 r. w godz. 23:00-23:59 w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych nie będzie możliwości złożenia wniosków R500+, 300+ oraz Tarcza PFR. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy. -
Co 90 dni zmieniam hasło do logowania!
Szanowni Klienci, przypominamy, że zgodnie z obowiązującym: - Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych - Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych Użytkownik korzystający z systemu bankowości internetowej eBankNet/eCo… -
Komunikat do klientów banków w sprawie elektronicznych doręczeń
W dniu 5 października 2021 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadza m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego1, która umożliwia odbieranie i wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną, bez konieczności korzystani… -
Przypominamy o zmianach w usłudze 3D Secure i konieczności ustawienia kodu PIN
Przypominamy, że w usłudze 3D Secure zmianie uległ sposób autoryzacji transakcji internetowych dokonywanych kartami płatniczymi. Obecnie aby dokonać płatności kartą w Internecie, należy podać: kod PIN ustawiony dla 3D Secure w Kartosferze, jednorazowy kod przesłany w wiadomości SMS na numer telefon… -
Bądź cyberbezpieczny z bankiem spółdzielczym - kampania edukacyjna
Nasz Bank, podobnie jak Krajowy Związek Banków Spółdzielczych i inne banki spółdzielcze, włącza się w kampanię edukacyjną w ramach Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa i w październiku będziemy edukować nt. szeroko pojętego bezpieczeństwa w Internecie. W Polsce kampanię koordynuje Państwowy I… -
Złośliwe oprogramowanie – co może nam grozić?
Wirusy, trojany, ransomware i rootkit - wszystkie te słowa opisują to samo. Są to programy używane przez cyberprzestępców do infekowania komputerów i urządzeń. Złośliwe oprogramowanie może przynieść dużo szkód - potrafi wykradać hasła i pliki, uniemożliwić dostęp do systemu, co może skończyć się żą… -
Komunikat w sprawie zmiany godzin pracy Oddziałów BS Milicz
Poniżej komunikat Zarządu Banku Spółdzielczego w Miliczu - zachęcamy do lektury. -
Komunikat dot. usługi BLIK w naszym Banku
Informujemy, że w najbliższym czasie udostępnimy naszym Klientom usługę BLIK, która będzie zintegrowana z aplikacją BS Milicz mobilnie i rozszerzy jej funkcjonalność. Wkrótce za pomocą tej usługi będziecie Państwo mogli dokonywać płatności oraz korzystać z bankomatów bez użycia karty. Obecnie w skl… -
Ogłoszenie o naborze - Oddział w Miliczu i Oddział w Cieszkowie
Bank Spółdzielczy w Miliczu Zatrudni pracowników na stanowiska związane z obsługą klienta Miejsce pracy: Oddział w Miliczu i Oddział w Cieszkowie Główne zadania: aktywna sprzedaż produktów bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych (konta, kredyty, depozyty) obsługa kasowo-dysponenck… -
Rozpoczyna się proces rozliczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania, mogą liczyć na 100% umorzenia. Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach. W pierwszym et… -
Planowane prace w infrastrukturze IT CARD SA.
Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że w dniu 8 listopada 2021 r. pomiędzy godz. 00:30 a 01:00 - planowane są prace w infrastrukturze IT CARD SA. W związku z powyższym, w ww. czasie mogą występować chwilowe przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach naszego Banku. -
Uwaga - wzmożona fala prób telefonicznych wyłudzeń
Szanowni Klienci! W ostatnim w czasie wzmogły się próby telefonicznych wyłudzeń (vishingu telefonicznego), również w przypadku Klientów naszego Banku. Oszuści wykorzystują tu metodę spoofingu, czyli oszustwa polegającego na podszywaniu się dzwoniącego pod inne numery, by móc następnie dzwonić do of… -
Bezpłatne szkolenia dot. procesu rozliczenia i umorzenia subwencji dla mikrofirm i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0
Szanowni Klienci! Przypominamy, że proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla małych i średnich firm (MŚP) w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0, rozpocznie się 18 listopada 2021 r. i potrwa do 15 stycznia 2022 r. W związku z tym zapraszamy przedsiębiorców, którzy otrzymali subwe… -
Wywiad z Prezes Zarządu BS Milicz Katarzyną Misiak w Głosie Banków Spółdzielczych
W najnowszym numerze Głosu Banków Spółdzielczych ukazał się wywiad z prezes Zarządu naszego Banku Katarzyną Misiak, w którym pani prezes m.in. odpowiedziała na pytanie, czego nauczyli się Klienci podczas pandemii. Zachęcamy do lektury! POBIERZ ARTYKUŁ -
Chwilowe problemy z dostępem do bankowości internetowej
Szanowni Klienci, Informujemy, że z powodu awarii obecnie mogą wystąpić problemy z logowaniem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. O usunięciu problemu powiadomimy Państwa w osobnym komunikacie. -
Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat - ostrzeżenie - Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl - BCC ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r. W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą… -
Zmiana Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych
Uprzejmie informujemy, że z dniem 07.02.2022 r. zmieni się Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych (zwany dalej Regulaminem). Zmianie ulegnie par. 39, ust. 2 pkt. 2) Regulaminu, który otrzyma następujące brzmienie: "2) 0,10 p.p. dla rachunków oszczędnościowych w P… -
Zmiana Taryfy opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Miliczu dla klientów indywidualnych
Szanowni Klienci! Uprzejmie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Miliczu wprowadza zmiany w Taryfie opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Miliczu dla klientów indywidualnych. Wprowadzone zmiany obowiązują od: 01.12.2021 r. - związane z wprowadzeniem do oferty nowych produktów: usługa BLI…