• eBankNet

    eBankNet

    System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie kredytów i pozostałych usług takich, jak lokaty czy karty płatnicze.

    Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:

    • złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
    • zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
    • hasła do systemu mogą być przesyłane w formie SMS. Alternatywą wobec SMS-ów jest potwierdzenie w darmowej aplikacji BS MILICZ mobilnie

    Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu EBANKNET

    System bankowości internetowej https://e24.bsmilicz.com.pl/eba28/ umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług takich jak kredyty i karty płatnicze. Funkcje systemu pozwalają na: 

    1. w zakresie rachunków bankowych: 

    • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych, 
    • sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok ( nie dotyczy rachunku kredytowego), 
    • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych, 
    • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych, 
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),

    2. w zakresie przelewów (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego): 

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych, 
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych, 
    • zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych, 
    • listę złożonych przelewów, 

    3. w zakresie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych:

    • wykonywanie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych.

    4. w zakresie lokat: 

    • zakładanie lokat z oferty dostępnej w eBankNet, 
    • listę aktywnych lokat,
    • sprawdzanie oprocentowania posiadanych lokat, 

    5. w zakresie listy odbiorców (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego): 

    • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy, 
    • listę zdefiniowanych odbiorców, 

    6. zmianę hasła, 

    7. otrzymywanie smsKodów (nie dotyczy rachunku Pol-IKE)

    8. doładowanie telefonu komórkowego

    9. samodzielne zablokowanie dostępu do systemu eBankNet.

    System EBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku). 

    W celu poprawnej współpracy z Systemem eBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

    Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Tego typu usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę: https://e24.bsmilicz.com.pl/eba28/

    • W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
    • Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.
    • Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    W związku z wejściem dyrektywy PSD2 system bankowości elektronicznej będzie wymuszał zmianę hasła co 90 dni. W przypadku pojawienia się komunikatu o potrzebie zmiany hasła należy zastosować się do zaleceń systemu.

    Zastosowane mechanizmy mają na celu poprawę Państwa bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Hasła logowania należy chronić przed dostępem osób trzecich.

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    ZASADY
    BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

    • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
    • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
    • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
    • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
    • Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
    • Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
    • Nie przechowuj hasła razem z loginem
    • Zmieniaj regularnie hasło
    • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
    • Hasło musi mieć co najmniej  8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
    • Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
    • Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
    • Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
    • Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
    • Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
    • Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
      Etap 1:  podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
      Etap 2:  wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji
      BS MILICZ mobilnie
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 bądź osobiście w Banku
    W przypadku zablokowania

    Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920 lub +48 86 216 13 55 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.


    Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj