System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie kredytów, lokat i kart płatniczych.
Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:
- złożyć wniosek o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
- zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
- drugi etap logowania oraz autoryzacja transakcji mogą być dokonywane poprzez SMS lub uwierzytelnienie w darmowej aplikacji BS MILICZ mobilnie
Co oferuje eBankNet?
System bankowości internetowej https://e24.bsmilicz.com.pl umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie stanu rachunków, kredytów, lokat i kart płatniczych.
1. w zakresie rachunków bankowych:
- sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych,
- sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok (nie dotyczy rachunku kredytowego), oraz
- sprawdzanie stanu rachunków kredytowych,
- zarządzanie limitami dla szybkich i mobilnych płatności, limitami BLIK oraz limitami do rachunku,
- sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
- drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji (nie dotyczy rachunku kredytowego),
2. w zakresie przelewów (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego):
- wykonywanie przelewów Elixir, Express Elixir, BlueCash,
- wykonywanie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych (EUR, USD, GBP, CHF, SEK).
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
- zakładanie zleceń stałych i zarzadzanie nimi,
3. w zakresie lokat:
- zakładanie lokat z oferty dostępnej w eBankNet,
- listę aktywnych lokat,
- sprawdzanie oprocentowania posiadanych lokat,
4. w zakresie listy odbiorców (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego):
- dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy,
- listę zdefiniowanych odbiorców,
5. zmianę hasła, i samodzielne blokowanie dostępu do systemu
6. składanie wniosków otrzymywanie smsKodów (nie dotyczy rachunku Pol-IKE)
7. doładowanie telefonu komórkowego
System eBankNet jest dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).
Aby system eBankNet działał poprawnie, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.
Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Tego typu usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.
Przydatne informacje
Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę: https://e24.bsmilicz.com.pl
- W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi Cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
- Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne, znane tylko Tobie hasło. Będziesz używał go podczas każdorazowego logowania do eBankNet.
- Nowe hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.
Zastosowane mechanizmy mają na celu poprawę bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Hasła logowania chroń przed dostępem osób trzecich.
Limity są dodatkowym zabezpieczeniem i obejmują transakcje realizowane w bankowości elektronicznej
1. Limity dla Użytkownika – maksymalne wartości transakcji, które Użytkownik może wykonać w usłudze eBankNet.
1) Limity dla Użytkownika dzielą się na limity:
a) dla transakcji realizowanych w systemie eBankNet (jednorazowy /dzienny /miesięczny)
b) dla szybkich płatności: Express Elixir oraz Blue Cash (jednorazowy /dzienny /miesięczny)
c) dla transakcji płatniczych zlecanych w aplikacji mobilnej (jednorazowy /dzienny /miesięczny)
Wysokość limitów:
2) Zasady działania Limitów dla Użytkownika ustalonych we Wniosku :
Limit domyślny – sugerowana przez Bank wartość limitu dla Użytkownika.
Limit indywidualny – limit ustalany przez Posiadacza rachunku, limit nie może być wyższy niż limit maksymalny Banku.
Limit maksymalny Banku – maksymalna wartość limitu dla Użytkownika, ustalona przez Bank.
Użytkownik może samodzielnie dokonywać zmiany wysokości limitów w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami, w ramach limitów ustalonych we Wniosku. Zwiększenie limitów powyżej limitu ustalonego we Wniosku wymaga złożenia nowego Wniosku w placówce Banku.
Przelew środków na lokatę zakładaną w systemie eBankNet oraz w aplikacji mobilnej nie wlicza się do limitu Użytkownika.
2. Limit BLIK – kwota, do wysokości której Użytkownik aplikacji mobilnej może dokonywać transakcji BLIK w ciągu jednego dnia.
1) zmiana limitów w zakresie limitów określonych przez Bank wykonywana jest wyłącznie przez Użytkownika jedynie w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami;
2) możliwość podglądu aktualnego limitu w aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie w zakładce Ustawienia/BLIK.
ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
- Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
- Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
- Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
- Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
- Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
- Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
- Nie przechowuj hasła razem z loginem
- Zmieniaj regularnie hasło
- Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
- Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
- Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
- Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
- Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
- Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
- Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
- Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
- Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji
BS MILICZ mobilnie - 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
- Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920, 86 216 13 55, 71 727 74 12 bądź osobiście w Banku
- Wniosek o dostęp do e-BankNet
- Dyspozycja zablokowania/usunięcia rozwiązania eBankNet otwiera się w nowej karcie
- Odblokowanie odzyskania dostępu do e-BankNet otwiera się w nowej karcie
- Zasady bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej - KNF otwiera się w nowej karcie
- Instrukcja użytkownika e-BankNet otwiera się w nowej karcie
Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920, +48 86 216 13 55 lub 71 727 74 12 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.