Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • eBankNet

    eBankNet

    System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie kredytów, lokat i kart płatniczych.

    Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:

    • złożyć wniosek o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
    • zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
    • drugi etap logowania oraz autoryzacja transakcji mogą być dokonywane poprzez SMS lub uwierzytelnienie w darmowej aplikacji BS MILICZ mobilnie

    Co oferuje eBankNet?

    System bankowości internetowej https://e24.bsmilicz.com.pl umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie stanu rachunków, kredytów, lokat i kart płatniczych.

    1. w zakresie rachunków bankowych

    • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych, 
    • sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok (nie dotyczy rachunku kredytowego), oraz 
    • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych, 
    • zarządzanie limitami dla szybkich i mobilnych płatności, limitami BLIK oraz limitami do rachunku,
    • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych, 
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji (nie dotyczy rachunku kredytowego),

    2. w zakresie przelewów (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego): 

    • wykonywanie przelewów Elixir, Express Elixir, BlueCash, 
    • wykonywanie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych (EUR, USD, GBP, CHF, SEK).
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych, 
    • zakładanie zleceń stałych i zarzadzanie nimi, 

    3. w zakresie lokat

    • zakładanie lokat z oferty dostępnej w eBankNet, 
    • listę aktywnych lokat,
    • sprawdzanie oprocentowania posiadanych lokat, 

    4. w zakresie listy odbiorców (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego): 

    • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy, 
    • listę zdefiniowanych odbiorców, 

    5. zmianę hasła, i samodzielne blokowanie dostępu do systemu

    6. składanie wniosków otrzymywanie smsKodów (nie dotyczy rachunku Pol-IKE)

    7. doładowanie telefonu komórkowego

     

    System eBankNet jest dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku). 

     

    Aby system eBankNet działał poprawnie, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

     

    Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Tego typu usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę: https://e24.bsmilicz.com.pl

    • W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi Cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
    • Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne, znane tylko Tobie hasło. Będziesz używał go podczas każdorazowego logowania do eBankNet.
    • Nowe hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    Zastosowane mechanizmy mają na celu poprawę bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Hasła logowania chroń przed dostępem osób trzecich.

    Limity w bankowości elektronicznej


    Limity są dodatkowym zabezpieczeniem i obejmują transakcje realizowane w bankowości elektronicznej

     1. Limity dla Użytkownika – maksymalne wartości transakcji, które Użytkownik może wykonać w usłudze eBankNet.

           1) Limity dla Użytkownika dzielą się na limity:

    a) dla transakcji realizowanych w systemie eBankNet (jednorazowy /dzienny /miesięczny)

    b) dla szybkich płatności: Express Elixir oraz Blue Cash (jednorazowy /dzienny /miesięczny)

    c) dla transakcji płatniczych zlecanych w aplikacji mobilnej (jednorazowy /dzienny /miesięczny)


    Wysokość limitów:

    Limity1

    Limit2

    2) Zasady działania Limitów dla Użytkownika ustalonych we Wniosku :

                Limit domyślny – sugerowana przez Bank wartość limitu dla Użytkownika.

                Limit indywidualny – limit ustalany przez Posiadacza rachunku, limit nie może być wyższy niż limit maksymalny Banku.

                Limit maksymalny Banku – maksymalna wartość limitu dla Użytkownika, ustalona przez Bank.

    Użytkownik  może samodzielnie dokonywać zmiany wysokości limitów w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami, w ramach limitów ustalonych we Wniosku.  Zwiększenie limitów powyżej limitu ustalonego we Wniosku wymaga złożenia nowego Wniosku w placówce Banku.

    Przelew środków na lokatę zakładaną w systemie eBankNet oraz w aplikacji mobilnej nie wlicza się do limitu Użytkownika.

    2. Limit BLIK – kwota, do wysokości której Użytkownik aplikacji mobilnej może dokonywać transakcji BLIK w ciągu jednego dnia.

    1) zmiana limitów w zakresie limitów określonych przez Bank wykonywana jest wyłącznie przez Użytkownika jedynie w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami;

    2) możliwość podglądu aktualnego limitu w aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie w zakładce Ustawienia/BLIK.

     

     

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

    • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
    • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
    • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
    • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
    • Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
    • Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
    • Nie przechowuj hasła razem z loginem
    • Zmieniaj regularnie hasło
    • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
    • Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
    • Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
    • Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
    • Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
    • Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
    • Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
    • Przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
      Etap 1:  podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
      Etap 2:  wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji
      BS MILICZ mobilnie
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie poprzez Infolinię naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920, 86 216 13 55, 71 727 74 12 bądź osobiście w Banku
    W przypadku zablokowania

    Skontaktuj się z Infolinią naszego Banku pod nr tel.: 801 520 920, +48 86 216 13 55 lub 71 727 74 12 czynną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.


    Swoje konto internetowe możesz również odblokować w dowolnej placówce naszego Banku.

    Napisz do nas

    Nasze adresy

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)

    ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55, 71 727 74 12

    Infolinia dotycząca kart płatniczych
    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Panel Sygnalisty

    Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG-21