Karta płatnicza Mastercard PAYPASS to wygoda, bezpieczeństwo i stały dostęp do środków zgromadzonych na rachunku.
Co zyskasz, mając tę kartę?
Wygodę dokonywania płatności zarówno w sklepach stacjonatnych, jak i internetowych. Jeśli wolisz płatności mobilne, łatwo dodasz ją do Google Pay, Apple Pay lub cyfrowego portfela w swoim zegarku sportowym (Garmin Pay i Xiaomi Pay).
1. Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA, obejmujące:
- Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
- Ubezpieczenie zakupionego towaru
- Ubezpieczenie mienia
2. Kartą zbliżeniową Mastercard PayPass za zakupy do 100 zł możesz płacić szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN. Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
3. Teraz musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.
Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ
4. Dodatkowo możesz przystąpić do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile i realizować swoje pasje! Sprawdź, jak wygrać cenne nagrody!
Dlaczego warto?
0 zł za wydanie karty
okres ważności karty 5 lat
komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
komfort dokonywania transakcji zbliżeniowych bez podawania PIN-u do kwoty 100 zł
szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 7100 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BWP PARIBAS S.A. i Planet Cash)
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maks. dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł, maks. dzienny limit transakcji bezgotówkowych – 30 000 zł)
możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę
usługa CashBack
Przydatne informacje
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:
- telefonicznie dzwoniąc numer 828 828 828
- telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
- telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- osobiście w Banku.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
1.Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
2.Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
3.Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
4.Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
5.Kontroluj poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
6.Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
7.Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
8.Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
9.Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
10.Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
11.Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
12.Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
13.Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
14.Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
15.W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków dla osób fizycznych obowiązujący do 14.11.2025 r.– w zakresie umów zawartych przed 15.09.2025 r.
Szczegółowe warunki ubezpieczenia Bezpieczna Karta dla Klienta