Karta płatnicza Visa Classic Debetowa to wygoda, bezpieczeństwo i stały dostęp do środków zgromadzonych na rachunku.
Co zyskujesz, mając te kartę?
- stały dostęp do Twoich pieniędzy
- możliwość dokonywania płatności w sklepach stacjonarnych i w Internecie bez ponoszenia dodatkowych opłat.
- wygoda dokonywania płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł - wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
- jeśli wolisz płatności mobilne, łatwo dodasz ją do Google Pay, Apple Pay lub cyfrowego portfela w swoim zegarku sportowym (Garmin Pay).
Do karty Visa Classic otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA, obejmujące:
- Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
- Ubezpieczenie zakupionego towaru
- Ubezpieczenie mienia
Nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.
Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ
Dlaczego warto?
0 zł za wydanie karty
okres ważności 5 lat
komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 7100 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BNP PARIBAS S.A. i Planet Cash)
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maks. dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł, maks. dzienny limit transakcji bezgotówkowych – 30 000 zł)
możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę
usługa CashBack
Przydatne informacje
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:
- telefonicznie dzwoniąc numer 828 828 828
- telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
- telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- osobiście w Banku.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
1.Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
2.Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
3.Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
4.Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
5.Kontroluj poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
6.Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
7.Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
8.Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
9.Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
10.Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
11.Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
12.Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
13.Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
14.Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
15.W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.